Woocommerce Vs Shopify

Die begin bij een kop koffie en jouw wensen, niet bij wat wij aanbieden. Bij Van Ons geloven we in speels, snel en progressief in een omgeving met volwassen processen. We nemen verantwoordelijkheid en durven te innoveren.Helaas is dat een zeldzame combinatie, als je het onze klanten vraagt 😉 Ben jij serieus aan de slag met Magento of WooCommerce? Of wil je daar een start WordPress hosting mee gaan maken?

Denk bijvoorbeeld aan de web optimization-instruments van Yoast – dekans is seventy three% dat jij dankzij die software deze pagina leest ;-). WordPress – en daarmee WooCommerce – zijn ongeëvenaard in flexibiliteit voor jou als marketeer. Maatwerk – zoals de configurators van WoodWatch en Joolz – is in zowel WooCommerce als Magento goed te doen Met SaaS of closed source sta je altijd 1-0 achter bij innovatie of maatwerk; het bedenken van nieuwe oplossingen

Als ik productcategorieen toevoeg dan worden deze automatisch aan mijn menu toegevoed. Nu wil ik mijn productcategorieen niet in mijn menu hebben, ik wil hier pagina’s wordpress webshop aanmaken en deze doorlaten linken naar mijn productcategorieen. Ik denk dus dat er ergens een instelling verkeerd staat. Weet jij hoe dit op te lossen valt?

  • Je kan voor elk product natuurlijk een hele nieuwe pagina maken.
  • Dan is het nu tijd om de relaxation van je producten in je winkel te zetten.
  • Dat gaat waarschijnlijk wel even duren!

Daarnaast zijn er geen goede instruments om van Magento 1 naar Magento 2 over te stappen. Op korte termijn is mijn advies over Magento: wacht tot eind 2017 of start 2018. Tenzij je aan het start website bouwen van de nieuwe versie wilt staan omdat je wilt experimenteren met de mogelijkheden. Magento 2 is nog met haar eerste stabiele versie bezig.

Jouw shop is de basis – of een belangrijke pijler – van je enterprise. Elke minuut en bezoeker telt. Wij begrijpen dat.Dát zijn dan ook de instances die we het liefst aanpakken! En zoals ik eerder zei: Magento 2 of WooCommerce, ons is het om het even. Samen gaan we voor de beste oplossing.

Ofwel: als het goed gaat groei je tonnen of miljoenen in omzet per jaar. Als het niet goed gaat brengt het je enterprise in gevaar.

Ook veel grotere instances (check op BuildWith de statistieken op 10k versus 100k: bij 10k is ze groter dan 100k, ofwel meer grote retailers gebruiken Magento nog). > We hebben de vraag om een Magento-store om te zetten naar een WooCommerce-store in 2016 even vaak gehad als van WooCommerce naar Magento. Feit blijft dat je op beide platforms goede webshops kunt bouwen. 10.000+ producten met vele filters hebt Met meerdere valuta’s moet kunnen werken

Plugins Voor Andere Platformen:

Vanuit één omgeving meer recht-toe-recht-aan-outlets moet kunnen beheren Volledige vrijheid in advertising wenst, zodat je volop kunt experimenteren Een heldere contentstrategie hebt en deze naadloos op je e-commerce wilt aansluiten Magento loopt as we-speakeen forse deuk op in marktaandeel door de overgang van Magento 1 naar Magento 2. Voor starten met Magento 2 ben je net te vroeg, voor Magento 1 ben je veel te laat.

Ontwikkelen met Magento 1 is geen optie; die versie wordt binnenkort niet meer ondersteund. > Conclusie: WooCommerce is een good startpunt voor maatwerk e-commerce oplossingen en favoriet bij contentmarketeers. Dit gaat het e-commerce-landschap veranderen. Redactie, on-line advertising en maatwerk doe je als ontwikkelaar het liefst in WordPress met WooCommerce als e-commerce-toolset. Marketeers en ondernemers kiezen WooCommerce om de redactionele gebruiksvriendelijkheid en de oneindige set aan tools voor advertising.

Kies altijd voor open source als je jouw bezoekers innovatieve instruments op maat wilt aanbieden Een enterprise WordPress-webshop met WooCommerce – het proces Met enterprise bedoel ik: bedrijfskritisch.